even kort - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marloes Bos - WaarBenJij.nu even kort - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marloes Bos - WaarBenJij.nu

even kort

Blijf op de hoogte en volg Marloes

19 September 2012 | Australië, Sydney

Ten eerste, bedankt voor alle leuke reacties. Ik kreeg er traantjes van in me ogen. Het lezen doet je onwijs goed want zon reis doet toch wel veel met je hoor.

De plannen zijn een klein beetje gewijzigd. Ik vlieg morgen (donderdag) naar Townsville. Dat is een stad in Queensland 350 km onder Cairns. (Een klein stukje maar voor in Ausie). Aan de Noordkust. Dit omdat de prijs onwijs veel scheelde en als backpacker zoek je toch steeds de koopjes. Daar ga ik straks alvast een hosteltje reserveren voor de eerste nacht. En uitzoeken waar een camper huren goedkoper is. Cairns schijnt dat vanaf nu te zijn dus dan gaan we met een busreis naar Cairns. En vanaf daar de oostkust af reizen dus. Maar eerst naar magnetic Island.

Hoe dit allemaal verloopt schrijf ik ook heel graag op. Maar nu zit ik nog in Sydney waar een lounge is met gratis internet. Hoe dat daar allemaal gaat weet ik niet. Wanneer ik het volgende bericht erop kan zetten is nog even een vraagteken dus. Vandaar dit korte berichtje.

Blue Mountains waren trouwens echt te gek. Onwijze uitzichten. Toen we die bergen aan het beklimmen waren was iedereen heel erg statisch dus dat was erg lachwekkend. Ook kreeg je steeds kleine schokjes en stonden al je haren omhoog. Zo erg had ik het nog nooit gezien. Dit kwam door de onwijze onweer die tussen de bergen was. Echt super mooi om te zien en grappig om mee te maken. Ik moet weer lachen nu ik dit typ en eraan terug denk. Ik vroeg aan de Ausie die mee was of het gevaarlijk was maar dat was het niet. En als dat het wel was maken die mensen zich nog steeds geen zorgen denk ik. No worries..




  • 19 September 2012 - 09:42

    Mams:

    Wat toch leuk allemaal!! Veel plezier met de camper xx

  • 19 September 2012 - 13:27

    Lisa Van Diepen:

    yooooo marloeees wat klinkt dit leuk allemaal en wat gaaf om te lezen wat je allemaal doet!!!
    ik kijk nou al uit naar je volgende verslag

    xxxxxxxxxxx
    lisa

  • 19 September 2012 - 13:44

    Marga:

    Ha Marloes, goeie reis en ENJOY!! liefs.

  • 22 September 2012 - 15:32

    Judith:

    Genieten! Wat gaaf joh allemaal! Heerlijk dat je van t één op andere moment je planning om kan gooien, don't worry, be happy! :D xx

  • 22 September 2012 - 15:42

    Donna:

    Heee Marloes,

    Wat een leuke verhalen zeg! Leuk om te lezen dat je t naar je zin hebt!!!

    xxx

  • 22 September 2012 - 15:42

    Donna:

    Heee Marloes,

    Wat een leuke verhalen zeg! Leuk om te lezen dat je t naar je zin hebt!!!

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Mijn eerste 100 Australische Dollars zijn al binnen dankzei mijn lieve broer!

Actief sinds 11 Jan. 2011
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 21142

Voorgaande reizen:

11 September 2012 - 01 April 2013

Australie

03 Januari 2011 - 28 Februari 2011

Mijn stage in Turkije Antalya

Landen bezocht: