3e week - Reisverslag uit Göynük, Turkije van Marloes Bos - WaarBenJij.nu 3e week - Reisverslag uit Göynük, Turkije van Marloes Bos - WaarBenJij.nu

3e week

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

25 Januari 2011 | Turkije, Göynük

Zondag 23 januari, Deze week stond ik nog steeds in de bediening, en ook een paar hele avonden nu achter de bar. Dat vond ik persoonlijker een stuk leuker. We hadden onze diensten weer geruild. Zo stond ik nu weer vertrouwend in de avond en kwam ik weer terug bij me oude collegaatjes. Het was over het algemeen niet erg druk. Ik had op de meeste avonden wel een extra pauze gekregen, en we konden meestal rond 12 uur half 1 al weg. Behalve in de weekeinde is het meestal drukker. Zo zijn er vandaag 300 mensen aangekomen, en waren er de rest van de week maar een stuk of 100. Dus vanavond staat me een iets drukkere avond te wachten.
In me vrije tijd zat ik nu een aantal dagen op een het strand. Met me broek omhoog en in een hemdje even te zonnen. (ja maandag tot en met donderdag was het wel heerlijk weer). En ik heb me boek even uitgelezen daar. Ik ben benieuwd naar maandag. Dan krijg ik ander werk. Ik wordt verplaatst naar het restaurant, voor 2 weken. Aan de andere kant vind ik het onwijs jammer dat ik bij de bar wegga. Omdat ik dat werk nu redelijk goed kon doen, ik stond ook al een paar dagen alleen daar.. dus ze vertrouwde me wel en rekende wel op me. En je kon de mensen nu aardig goed waarmee je moest samenwerken. Maandag kom ik dus bij nieuwe mensen en op een andere plek. Ik heb er wel zin in. Ook omdat ik dan weer in de ochtend werk. Dus s’avonds vrij ben om weer mensen te kunnen spreken via internet.


Onwijs bedankt voor al jullie reacties! ik vind het echt super leuk om te lezen, en het doet me goed


Marloes

  • 25 Januari 2011 - 14:25

    J & J:

    Hee Marloes!

    Hèhè, eindelijk een keer het eerste met een berichtje! Haha!
    Goed om te lezen dat je er zin in hebt, nieuwe uitdaging, altijd leuk en leerzaam natuurlijk..
    Hoe gaat het met je Engels, daar hebben we je nog niet over gehoort, gaat je vast goed af;)
    Is het nu te koud om in je bikini te zonnen, dan wordt je lekker helemaal bruin!
    We spreken elkaar snel weer..

    Dikke kus, J&J

  • 25 Januari 2011 - 14:28

    Marloes Van Der Bos:

    wooo jullie zijn snel haha! heb hem er net een paar seconde op:P, J het was door het zachte briesje net even te koud voor bikinie haha xxx

  • 25 Januari 2011 - 14:37

    Marga:

    Hai Marloes!
    leuk om volgende week ook in het restaurant te werken. Zo leer je toch verschillende kanten kennen en ook misschien weer hele leuke andere collega's. Het weer wordt daar zeker steeds beter en kom je poepie bruin terug naar wit Nederland ;-)
    groetjes !

  • 25 Januari 2011 - 14:46

    Nico En Annemiek:

    hoi marloes, ik wordt wel een beetje jalours als ik lees dat je heelrijk in de ozn met een boek buiten kan zitten. daar verlang ik ook al naar. hier in obdam is het winderig, regenachtig en koud..........geniet er van en het andere werk doen zal ook wel weer wenne, weer nieuwe collega's omtmoeten.
    wat leer je veel he zo in een paar weken.
    groet

  • 25 Januari 2011 - 15:08

    Mams:

    He, wat schrijf je toch een leuke verslagen en ja, we zijn allemaal snel met een reactie.
    Misschien zitten we wel de hele dag achter de computer.....
    Leuk om nu weer even ergens anders te werken, maar ik ken me vooestellen dat je je collega's achter de bar mist, vooral als het goed klikte.
    Nou, hou je goed en tot mails/skypes.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxmams.

  • 25 Januari 2011 - 15:56

    Lilian:

    hoi marloes
    leuk dat je het nog naar je zin hebt en nog goed weer ook.werk ze verder. groetjes lilian.

  • 25 Januari 2011 - 16:36

    Jan:

    heey lieverd!
    Leuk stukje weer hoor, eet je niet alles op in het restaurant. Nu krijg je tenminste fatsoenlijk te eten haha.
    Veel sterkte met je dubbele dienst vandaag, maar morgen je vrije dagie als vooruitzicht. Veel plezier en vermaak je daar he.
    Kusjes Jannie

  • 26 Januari 2011 - 10:27

    Nico En Annemiek:

    hoi marloes, ik ga vanmiddag ff koffiedrinken in sneek en heb je verhalen uitgeprint mee.
    kunnen opa en oma ook je verhalen lezen.
    ik zal op deze site hun reactie zetten
    groet annemiek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Göynük

Marloes

Mijn eerste 100 Australische Dollars zijn al binnen dankzei mijn lieve broer!

Actief sinds 11 Jan. 2011
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 21213

Voorgaande reizen:

11 September 2012 - 01 April 2013

Australie

03 Januari 2011 - 28 Februari 2011

Mijn stage in Turkije Antalya

Landen bezocht: